Γιατί η κατασκευή ιστοσελίδας χωρίς οργανική προώθηση είναι άχρηστη

Σήμερα πολλοί ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων εισέρχονται στο διαδίκτυο προκειμένου να ισχυροποιήσουν το brand τους, αλλά και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Μα οι αρχάριοι δημιουργοί websites κάνουν ένα λάθος: θεωρούν πως κατασκευάζοντας ένα γρήγορο, όμορφο, σύγχρονο και μοντέρνο ιστότοπο θα πετύχουν εύκολα και τάχιστα όλους τους στόχους τους. Στην πραγματικότητα όμως, μία ιστοσελίδα δίχως οργανική προώθηση δεν έχει λόγο ύπαρξης στο ψηφιακό κόσμο. Τους λόγους θα τους εξηγήσουμε πιο αναλυτικά στις επόμενες γραμμές.

Τι είναι η προώθηση μίας ιστοσελίδας στην Google και σε άλλες μηχανές αναζήτησης

Στην αρχή του κειμένου, εάν μπήκατε πρόσφατα στο διαδικτυακό κόσμο, είναι χρήσιμο να γνωρίσετε πώς να προωθήσετε με SEO το site σας αλλά και τι πραγματικά σημαίνει αυτό. Έτσι, ως ‘προώθηση ιστοσελίδων’ ή διαφορετικά ‘βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης’ (‘Search Engine Optimization’) ονομάζουμε όλες τις τεχνικές που πραγματοποιούνται στην ιστοσελίδα προκειμένου αυτή να ‘σκαρφαλώσει’ στην πρώτη θέση των αποτελεσμάτων μίας μηχανής αναζήτησης, όπως είναι η Google.

Οι χρήστες του διαδικτύου, όταν θα αναζητήσουν κάτι συγκεκριμένο στην Google, θα προσέξουν το δικό σας website που θα βρίσκεται στα πρώτα αποτελέσματα και θα εισέλθουν σε αυτό. Με αυτό το τρόπο, οι επισκέψεις θα αυξηθούν σημαντικά από στοχευμένο κοινό. Οι στοχευμένοι επισκέπτες μπορούν να μετατραπούν εύκολα σε αγοραστές των υπηρεσιών ή των προϊόντων του site.

Τι εννοούμε με τον όρο ‘οργανική επισκεψιμότητα’

Χρησιμοποιώντας τον όρο ‘οργανική επισκεψιμότητα’ εννοούμε τους χρήστες του διαδικτύου που επισκέφτηκαν μία ιστοσελίδα όταν πληκτρολόγησαν το ερώτημα τους στην μηχανή αναζήτησης. Η προσέλευση τους δεν ήταν αποτέλεσμα κάποιας πληρωμένης διαφήμισης.

Αυτός ο αριθμός των επισκεπτών μπορεί να αυξηθεί μέσω των μεθόδων του SEO.

Γιατί είναι προτιμότερη η οργανική επισκεψιμότητα από τις πληρωμένες διαφημίσεις:

Η απόκτηση οργανικών επισκεπτών για ένα site είναι περισσότερο ωφέλιμη από τους επισκέπτες που μπορεί να αποκτήσει μέσω των πληρωμένων διαφημίσεων. Η οικονομία είναι το πρώτο και μεγαλύτερο πλεονέκτημα καθώς ο δημιουργός του ιστότοπου δεν δίνει χρήματα στις μηχανές αναζήτησης για να κατατάξουν το δημιούργημα του στην κορυφή των αποτελεσμάτων.

Επιπλέον, ένα site με υψηλή οργανική επισκεψιμότητα αποκτά αυτόματα και μεγαλύτερη αξιοπιστία. Οι χρήστες του διαδικτύου προτιμούν περισσότερο τις ιστοσελίδες που εξετάζει η Google, τις θεωρεί αξιόλογες και τις τοποθετεί σε ψηλές θέσεις.

Πώς μπορούν να αυξηθούν οι οργανικοί επισκέπτες ενός website

Για να προωθηθεί οργανικά μία ιστοσελίδα και να παρατηρηθεί αύξηση των επισκεπτών, ακολουθούνται ορισμένες τεχνικές. Αυτές είναι οι εξής:

  • OnSite SEO”: Στις ενέργειες βελτιστοποίησης εντός της σελίδας περιλαμβάνεται η έρευνα των λέξεων-κλειδιών και η σωστή χρήση τους μέσα το site. Επίσης, στο On- Page SEO γίνεται η έρευνα και η μελέτη των ανταγωνιστών προκειμένου να καταταχθεί ο ιστότοπος όσο το δυνατόν υψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης.
  • OffSite SEO”: Τις ενέργειες εκτός του site είναι συνυφασμένες με το link building, δηλαδή με το ‘χτίσιμο’ των συνδέσμων. Με πιο απλά λόγια, για να προωθήσετε οργανικά το website σας, είναι χρήσιμο να τοποθετήσετε links σε άλλα website με παρόμοιο περιεχόμενο, προκειμένου κάποιος χρήστης που εισέρχεται στο άλλο site να φτάσει και στο δικό σας.
  • Mobile SEO: Με τις τεχνικές του ‘mobile SEO’ βελτιστοποιείται το site για τους χρήστες που εισέρχονται σε αυτό από κινητές συσκευές. Έτσι, διορθώνεται η ταχύτητα φόρτωσης του ιστότοπου και προσαρμόζεται το περιεχόμενο του για να είναι περισσότερο ευανάγνωστο.

Γιατί ο ιστότοπος σας δίχως την οργανική προώθηση θεωρείται άχρηστος

Ένα site που δεν προωθείται οργανικά με τις τεχνικές του SEO παραμένει αόρατο στις μηχανές αναζήτησης και χαμένο στο απλανές κόσμο του διαδικτύου.  Κανένας χρήστης όταν θέσει ένα ερώτημα στην μπάρα αναζήτησης της Google δεν θα φτάσει στην 256η σελίδα της προκειμένου να λάβει την απάντηση που ψάχνει. Έτσι, δεν θα μπορέσει ποτέ ο δικός σας ιστότοπος να απαντήσει στα ερωτήματα των πελατών και να δεχθεί επισκέψεις. Επίσης, δίχως τις ενέργειες βελτιστοποίησης SEO, οι δυνητικοί πελάτες δεν θα βρίσκουν τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που διαθέτετε προκειμένου να προβούν σε αγορές.

Ανακεφαλαιώνοντας, ένα μη οργανικά προωθημένο website μοιάζει με ένα υπόγειο ζαχαροπλαστείο δίχως βιτρίνες. Ακόμα και αν καθημερινά ο ζαχαροπλάστης φτιάχνει υπέροχες και νόστιμες τούρτες, κανένας δεν έχει την ευκαιρία να τις αποκτήσει γιατί δεν μπορεί να τις δει. Αν θέλετε να πετύχει η ιστοσελίδα σας, επενδύστε στην οργανική την προώθηση.

Ελλάδα και Ηλεκτρονικό τσιγάρο. Τι δείχνουν τα στοιχεία; Τι γνωρίζουμε;

Από την εμφάνιση του ηλεκτρονικού τσιγάρου, γύρω στο 2007 έως και σήμερα, εκατομμύρια πρώην καπνιστές κατάφεραν και διέκοψαν το τσιγάρο σε όλον τον κόσμο. Έχει αποδειχτεί επιστημονικά πως μεταξύ των εναλλακτικών υποκατάστατων νικοτίνης, το άτμισμα είναι η πιο επιτυχημένη μέθοδος που βοηθά ως νούμερο 1 επιλογή. Και όχι μόνο! Η κοινότητα των Ελλήνων ατμιστών συνεχώς αυξάνεται και πλέον, ο καθένας μπορεί να προμηθευτεί άμεσα προϊόντα ατμίσματος τόσο σε φυσικά καταστήματα όσο και σε ηλεκτρονικά. Μια νέα μελέτη για το ηλεκτρονικό τσιγάρο στην Ελλάδα έδειξε πως  έχει βρει μεγάλη απήχηση, ενώ πάνω από 100.000 κάτοικοι της Αττικής που στράφηκαν σε αυτό, κατάφεραν και διέκοψαν το κάπνισμα. Ας δούμε όμως, τι έδειξαν  οι έρευνες για τη χρήση του ηλεκτρονικού τσιγάρου στη χώρα μας, και ποια είναι τα στατιστικά στοιχεία  γύρω από αυτό:

Πρώτη Πανελλήνια μελέτη για τα οφέλη στην Δημόσια Υγεία

Το 2018, πραγματοποιήθηκε η πρώτη Πανελλήνια μελέτη για τα οφέλη του ηλεκτρονικού τσιγάρου στην Ελλάδα. Οι αρμόδιοι ήταν το Ωνάσειο Καρδιοχειρουργικό Κέντρο, το Πανεπιστήμιο Πατρών, το Πανεπιστήμιο της Μακεδονίας και η Εθνική Σχολή Δημόσιας Υγείας. Πάρθηκε ένα δείγμα ατμιστών στην Αττική, γύρω στα 4.000 άτομα και τα πορίσματα που προέκυψαν ήταν πλήρως ενθαρρυντικά. Σύμφωνα με τον ερευνητή Δρ. Κωνσταντίνο Φαρσαλινό, δήλωσε πως: «Η Ελλάδα αποτελεί την πιο επιτυχημένη μέχρι τώρα χώρα παγκοσμίως στο ποσοστό των ατμιστών που έχουν διακόψει το κάπνισμα. Ενώ στην Αγγλία, που αποτελεί πρότυπο στη χρήση ηλεκτρονικού τσιγάρου, το 52% των ατμιστών έχουν διακόψει το κάπνισμα, στην Ελλάδα έχουμε ξεπεράσει το 60%, που αποτελεί το υψηλότερο καταγεγραμμένο ποσοστό παγκοσμίως και αντιστοιχεί σε σχεδόν 100.000 άτομα στο Νομό Αττικής».

Στατιστικά στοιχεία διακοπής καπνίσματος με τη χρήση ατμικών προιόντων

Σύμφωνα με τον Π.Ο.Υ (Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας), στην Ελλάδα γύρω στο 19% των καπνιστών πεθαίνουν κάθε χρόνο. Αυτός είναι και ο κύριος λόγος που οι περισσότεροι Έλληνες ξεκίνησαν τα ατμικά προϊόντα. Έχει αποδειχτεί πως το 60% των πρώην καπνιστών που δοκιμάζουν το άτμισμα έχουν περισσότερες πιθανότητες να διακόψουν  το τσιγάρο. Αυτό δείχνει ξεκάθαρα πως η απεξάρτηση είναι ευκολότερη μιας που η νικοτίνη που περιέχεται στα υγρά αναπλήρωσης καλύπτει τις ανάγκες τους. Έτσι όχι μόνο αποφεύγουν την πίσσα και το μονοξείδιο του άνθρακα που προκαλείται από την καύση του κοινού τσιγάρου, αλλά μπορούν σταδιακά να επιλέξουν υγρά αναπλήρωσης με μηδενική περιεκτικότητα νικοτίνης. Από την άλλη, 0 Σύνδεσμος Ελληνικών Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικού Τσιγάρου (ΣΕΕΗΤ), τονίζει πως: «Δεν υπάρχει καμία απόδειξη ότι το ηλεκτρονικό τσιγάρο προκαλεί οποιαδήποτε βλάβη στους παθητικούς ατμιστές». Αυτό αποδεικνύει πως παρόλο που το άτμισμα δεν επιτρέπεται στην χώρα μας σε κλειστούς χώρους, δεν συντρέχουν λόγοι ανησυχίας ακόμα και αν σταματήσει αυτός ο περιορισμός.

Κανονισμοί της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για το ηλεκτρονικό τσιγάρο

Με την αύξηση των πρώην καπνιστών που στράφηκαν στο ηλεκτρονικό τσιγάρο, η Ευρωπαϊκή επιτροπή θέσπισε μέτρα για την χρήση και πώληση του. Πλέον, έχει θέσει συγκεκριμένους κανόνες και περιορισμούς τόσο για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του όσο και για την διάθεση του στην αγορά. Οι περισσότεροι κατασκευαστές ατμικών προϊόντων πρέπει να ακολουθούν συγκεκριμένους κανονισμούς, έτσι ώστε να τηρούνται οι προδιαγραφές. Ο σκοπός αυτών των μέτρων στοχεύει στην προστασία της υγείας των ατμιστών. Οι κυρώσεις σε όσες εταιρείες δεν ακολουθούν τις οδηγίες είναι αυστηρές και απαγορευτικές όσον αφορά την κυκλοφορία των προϊόντων τους.

Είδαμε παραπάνω πως τα ατμικά τσιγάρα έχουν βοηθήσει τους Έλληνες στον αγώνα για την διακοπή του καπνίσματος. Συμπερασματικά, 1 στους 4, κατάφεραν και απαλλάχθηκαν από αυτή την βλαβερή συνήθεια με επιτυχία. Επιπλέον, το 30% που ξεκίνησαν το άτμισμα για πάνω από 10 έτη, μέχρι και σήμερα το συνεχίζουν κανονικά. Παρόλα αυτά, ακόμα χρειάζονται αρκετές μελέτες, ώστε να παρατηρηθούν πλήρως οι μακροχρόνιες επιπτώσεις τους στην υγεία. Η επιστημονική ιατρική κοινότητα σε πολλές χώρες ερευνά και συγκεντρώνει δεδομένα γύρω από την χρήση τους. Το μόνο που απομένει είναι να δούμε σύντομα τα αποτελέσματα.

Ενεργητικό και παθητικό άτμισμα ποιες οι επιπτώσεις στην υγεία

Το «άτμισμα» – ο όρος που χρησιμοποιείται στα Ελληνικά για την απόδοση του όρου vaping που αναφέρεται στη χρήση ηλεκτρονικού τσιγάρου – έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας εδώ και περίπου μία δεκαετία. Οι χρήστες ηλεκτρονικού τσιγάρου αυξάνονται μέρα με τη μέρα καθώς παρατηρούμε πως ανοίγουν συνέχεια και σχετικές επιχειρήσεις. Με άλλα λόγια, βλέπουμε να γίνεται με το ηλεκτρονικό τσιγάρο ότι έγινε και με το παραδοσιακό τσιγάρο στα μέσα του περασμένου αιώνα. Δεδομένου ότι και το παραδοσιακό τσιγάρο ξεκίνησε σαν μία «άκακη» συνήθεια η οποία όμως στη συνέχεια αποδείχθηκε πολύ επικίνδυνη, δεν είναι λίγοι που φοβούνται μήπως και η «ιστορία» του ηλεκτρονικού τσιγάρου θα έχει παρόμοια ή ακόμη και πανομοιότυπη εξέλιξη.

Την ανησυχία αυτή την έχουν και πολλοί επιστήμονες και είναι λογικό να κάνουν συνεχώς πειράματα κι έρευνες για να κατανοήσουν αν και κατά πόσο το άτμισμα είναι επικίνδυνο. Αυτό που θα πρέπει να λάβουμε υπόψη όμως πριν να σχολιάσουμε τα αποτελέσματα τέτοιων ερευνών και συμπεράσματα μελέτης, είναι το γεγονός ότι το άτμισμα είναι κάτι σχετικά νέο, οπότε είναι σχεδόν αδύνατον να έχουμε μακροχρόνια αποτελέσματα. Μπορούμε με άλλα λόγια, προς το παρόν, να δούμε το θέμα μόνο βραχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα, σχετικά πάντα.

Το κύριο ερώτημα όσον αφορά το άτμισμα είναι οι επιπτώσεις που μπορεί να έχει στην υγεία τόσο στην ενεργητική όσο και στην παθητική του μορφή. Ας δούμε τι γνωρίζουμε μέχρι στιγμής.

Επιπτώσεις του ενεργητικού ατμίσματος

Αυτό που πρέπει να ξέρετε για το ηλεκτρονικό τσιγάρο, είναι το γεγονός ότι δεν έχει καμία σχέση με τον καπνό και τα καπνικά προϊόντα. Μπορεί λοιπόν να λέγεται τσιγάρο, αλλά στην ουσία δεν έχουμε καύση καπνού ή κάποιας άλλης παρόμοιας ύλης. Με το άτμισμα στην ουσία ο ατμιστής εισπνέει τους ατμούς ενός ειδικού υγρού που έχει ατμοποιηθεί. Το υγρό αυτό αποτελείται από φυσικά συστατικά και αρώματα. Εκ πρώτης όψεος λοιπόν, όλες οι μελέτες δείχνουν ότι το άτμισμα δεν περιέχει τις ουσίες του καπνού που προκαλούν τα βραχυχρόνια και μακροχρόνια προβλήματα για τα οποία είναι γνωστό το παραδοσιακό κάπνισμα, όπως οι καρκίνοι και οι καρδιακές παθήσεις.

Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι το άτμισμα είναι και απολύτως ασφαλές. Μπορεί τα υλικά των υγρών να είναι φυσικά, αλλά το ίδιο ισχύει και για τον καπνό. Μιλάμε λοιπόν για υλικά που δεν ξέρουμε τι μπορεί να προκαλέσει μεσοπρόθεσμα ή και μακροπρόθεσμα η εισπνοή τους, καθώς δεν καταναλώνονταν έτσι μέχρι τώρα. Το γεγονός ότι δεν υπάρχει μέχρι στιγμής συμπέρασμα μελέτης που να λέει ότι το άτμισμα μπορεί να προκαλέσει σοβαρές επιπλοκές στην υγεία, δεν σημαίνει ότι δεν θα υπάρξει και ποτέ, γι’ αυτό και καλό είναι να ατμίζουμε με μέτρο.

Τέλος, θα πρέπει να τονίσουμε ότι συνήθως τα υγρά ατμίσματος περιέχουν και Νικοτίνη η οποία είναι μία αβλαβής ουσία η οποία όμως είναι πολύ εθιστική και στην ουσία ευθύνεται για τον εθισμό στο τσιγάρο. Με άλλα λόγια, το ηλεκτρονικό τσιγάρο μπορεί να αποδειχθεί εξίσου εθιστικό με το παραδοσιακό.

Επιπτώσεις του παθητικού ατμίσματος

Όσον αφορά τις μεσοπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες επιπτώσεις ισχύει το ίδιο και για το ενεργητικό: ο ατμός δεν περιέχει τα επικίνδυνα στοιχεία του ατμού, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι είναι και ακίνδυνος μακροπρόθεσμα.

Υπάρχουν ωστόσο κάποιες επιπτώσεις που είναι πιο άμεσα αισθητές. Ο ατμός του ατμίσματος μπορεί να είναι ιδιαίτερα πυκνός ή / και να έχει κι έντονο άρωμα. Οι δύο αυτοί παράγοντες μπορεί να κάνουν το παθητικό άτμισμα ιδιαίτερα δυσάρεστη εμπειρία για κάποια άτομα, ειδικά αν έχουν προβλήματα του αναπνευστικού όπως άσθμα. Με άλλα λόγια, το άρωμα και η υφή του ατμού μπορεί να είναι ενοχλητικά κι επικίνδυνα.

Επιπλέον, τα υγρά καθώς και τα υλικά για τη δημιουργία αυτοσχέδιων υγρών αναπλήρωσης – και ιδιαίτερα η Νικοτίνη – θα πρέπει να φυλάσσονται πάντα μακριά από παιδιά καθώς αν τα καταπιούν μπορεί να έχουν σοβαρές συνέπειες στην υγεία τους, οι οποίες μπορεί να φθάσουν μέχρι και τον θάνατο.

Κέρδισε τις εντυπώσεις των ενοικιαστών με 3 συμβουλές ανακαίνισης

Η σχέση μεταξύ ιδιοκτητών και ενοικιαστών ήταν πάντα μία σχέση ιδιαίτερη, με λεπτές ισορροπίες, εύθραυστη, δύσκολη αλλά μερικές φορές και εύκολη. Επειδή όπως είπε και ο αρχαίος φιλόσοφος Πλάτων «η αρχή είναι το ήμισυ του παντός» είναι πολύ σημαντικό να κερδίσετε τις εντυπώσεις των ενοικιαστών σας ακολουθώντας 3 βασικές συμβουλές ανακαίνισης

1.       Ανακαίνιση κουζίνας και μπάνιου

Όταν ψάχνουμε να βρούμε σπίτια ως ενοικιαστές αυτό που κοιτάμε συνήθως είναι η κουζίνα και το μπάνιο. Η κουζίνα είναι η καρδιά του σπιτιού και είναι το πιο χρησιμοποιημένο δωμάτιο στο σπίτι. Οι επισκέπτες και η οικογένεια συνήθως κάθονται στην κουζίνα σε αρκετές ευχάριστες περιστάσεις. Εξυπηρετεί πολλούς σκοπούς και ένας καλά σχεδιασμένος χώρος θα βελτιώσει την αξία του. Άρα μία πρόσφατη ανακαινισμένη κουζίνα με σωστά διαμορφωμένους και λειτουργικούς  χώρους, με πολλά ντουλάπια είναι σίγουρα ένα σημαντικό πλεονέκτημα για την ενοικίαση του συγκεκριμένου σπιτιού. Το ίδιο και εξίσου καθοριστική είναι και η ανακαίνιση των μπάνιων και wc. Μπορεί ένα υποψήφιο σπίτι να είναι παλαιότερο, όμως η ανακαίνιση των ιδιαίτερων αυτών χώρων είναι πολύ σημαντική ως προς την απόφαση να νοικιάσετε ένα σπίτι. Αν λοιπόν αυτοί οι χώροι είναι πρόσφατα ανακαινισμένοι προσδίδουν την αίσθηση ενός νέου, καθαρού σπιτιού με σύγχρονη αισθητική  που σε καμία περίπτωση δεν παραπέμπει σε σπίτια αρκετά παλιάς χρονολογίας.

2.       Καλές ηλεκτρολογικές και υδραυλικές εγκαταστάσεις

Η ανακαίνιση των ηλεκτρολογικών και υδραυλικών εγκαταστάσεων είναι μία εργασία αρκετά κοστοβόρα για κάποιον ιδιοκτήτη. Υπάρχουν πολλές παλιές κατοικίες που οι εγκαταστάσεις τους λειτουργούν ικανοποιητικά και υπάρχουν και άλλες νεότερες που είναι αρκετά προβληματικές. Μπορεί να μην εφικτό πάντα να γίνει πλήρης ανακαίνιση των ηλεκτρολογικών και υδραυλικών συστημάτων είναι όμως βέβαιο ότι πρέπει να λειτουργούν σωστά. Ένας ενοικιαστής εις γνώση του θα νοικιάσει ένα παλιότερο σπίτι αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα ήταν χαρούμενος αν ο ηλιακός θερμοσίφωνας είχε πρόβλημα ή αν τα σιφώνια είναι βουλωμένα και η μπανιέρα δεν αδειάζει γρήγορα.  Άρα  ως ιδιοκτήτης του σπιτιού που θέλει να νοικιάσεις το σπίτι σου σε κάποιον αξιόλογο ενοικιαστή πρέπει να ανακαινίσεις τουλάχιστον τις βασικές λειτουργίες του σπιτιού και να αποφύγεις μοιραία  λάθη όταν ανακαινίζεις το σπίτι.

3.       Καλό βάψιμο του σπιτιού

Είτε αφορά τον εσωτερικό χώρο είτε τον εξωτερικό ένα σπίτι που θέλετε να κερδίσει τις εντυπώσεις του ενοικιαστή είναι αυτό που θα έχει βαφτεί σωστά και πρόσφατα. H εξωτερική εικόνα ενός σπιτιού είναι μία πρώτη πολύ θετική προσέγγιση. Από εκεί και πέρα ο εσωτερικός χώρος ενός καλοβαμμένου σπιτιού προσδίδει μία πολύ ωραία αίσθηση που εντυπωσιάζει ακόμη και τους πιο απαιτητικούς  ενοικιαστές.  δεν είναι λίγες οι φορές που και τα εσωτερικά κουφώματα, οι εσωτερικές πόρτες αλλά και οι ντουλάπες χρειάζονται ανακαίνιση και συντήρηση και βάψιμο. Όταν λοιπόν το βάψιμο των τοίχων συνδυάζεται και με τις παραπάνω διαδικασίες είναι σίγουρο ότι θα έχετε αρκετούς υποψήφιους για το σπίτι που θέλετε να νοικιάσετε.

Σε γενικές γραμμές οι παραπάνω συμβουλές είναι βασικές συμβουλές ανακαίνισης σε περίπτωση που θέλετε να επιλέξετε έναν καλό και αξιόπιστο ενοικιαστή που θα σεβαστεί τις επιλογές σας και θα εκτιμήσει την περιουσία σας. Όταν παρέχετε ένα αξιόλογο σπίτι έχετε αρκετές πιθανότητες να βρείτε και έναν ενοικιαστή που ξέρει να είναι εντάξει στη μηνιαία μίσθωση του ακινήτου και να σέβεται την περιουσία σας. Πέρα από αυτές τις συμβουλές ανακαίνισης σίγουρα υπάρχουν και άλλες όπως τα ενεργειακά κουφώματα και η εγκατάσταση αυτόματων εγκαταστάσεων θέρμανσης (πετρελαίου, φυσικό αέριο). Όμως πολλές φορές είναι δύσκολο να γίνουν όλες οι ανακαινίσεις μαζί λόγω αυξημένου κόστους και πρέπει να αξιολογούνται οι προτεραιότητες με βάσει και τις ανάγκες του κάθε οικήματος.

Σε κάθε περίπτωση ένα καλό ανακαινισμένο σπίτι έχει περισσότερους υποψήφιους ενοικιαστές και άρα περισσότερες πιθανότητες βρείτε τον ενοικιαστή που θέλετε.