Γιατί η κατασκευή ιστοσελίδας χωρίς οργανική προώθηση είναι άχρηστη

Σήμερα πολλοί ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων εισέρχονται στο διαδίκτυο προκειμένου να ισχυροποιήσουν το brand τους, αλλά και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Μα οι αρχάριοι δημιουργοί websites κάνουν ένα λάθος: θεωρούν πως κατασκευάζοντας ένα γρήγορο, όμορφο, σύγχρονο και μοντέρνο ιστότοπο θα πετύχουν εύκολα και τάχιστα όλους τους στόχους τους. Στην πραγματικότητα όμως, μία ιστοσελίδα δίχως οργανική προώθηση δεν έχει λόγο ύπαρξης στο ψηφιακό κόσμο. Τους λόγους θα τους εξηγήσουμε πιο αναλυτικά στις επόμενες γραμμές.

Τι είναι η προώθηση μίας ιστοσελίδας στην Google και σε άλλες μηχανές αναζήτησης

Στην αρχή του κειμένου, εάν μπήκατε πρόσφατα στο διαδικτυακό κόσμο, είναι χρήσιμο να γνωρίσετε πώς να προωθήσετε με SEO το site σας αλλά και τι πραγματικά σημαίνει αυτό. Έτσι, ως ‘προώθηση ιστοσελίδων’ ή διαφορετικά ‘βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης’ (‘Search Engine Optimization’) ονομάζουμε όλες τις τεχνικές που πραγματοποιούνται στην ιστοσελίδα προκειμένου αυτή να ‘σκαρφαλώσει’ στην πρώτη θέση των αποτελεσμάτων μίας μηχανής αναζήτησης, όπως είναι η Google.

Οι χρήστες του διαδικτύου, όταν θα αναζητήσουν κάτι συγκεκριμένο στην Google, θα προσέξουν το δικό σας website που θα βρίσκεται στα πρώτα αποτελέσματα και θα εισέλθουν σε αυτό. Με αυτό το τρόπο, οι επισκέψεις θα αυξηθούν σημαντικά από στοχευμένο κοινό. Οι στοχευμένοι επισκέπτες μπορούν να μετατραπούν εύκολα σε αγοραστές των υπηρεσιών ή των προϊόντων του site.

Τι εννοούμε με τον όρο ‘οργανική επισκεψιμότητα’

Χρησιμοποιώντας τον όρο ‘οργανική επισκεψιμότητα’ εννοούμε τους χρήστες του διαδικτύου που επισκέφτηκαν μία ιστοσελίδα όταν πληκτρολόγησαν το ερώτημα τους στην μηχανή αναζήτησης. Η προσέλευση τους δεν ήταν αποτέλεσμα κάποιας πληρωμένης διαφήμισης.

Αυτός ο αριθμός των επισκεπτών μπορεί να αυξηθεί μέσω των μεθόδων του SEO.

Γιατί είναι προτιμότερη η οργανική επισκεψιμότητα από τις πληρωμένες διαφημίσεις:

Η απόκτηση οργανικών επισκεπτών για ένα site είναι περισσότερο ωφέλιμη από τους επισκέπτες που μπορεί να αποκτήσει μέσω των πληρωμένων διαφημίσεων. Η οικονομία είναι το πρώτο και μεγαλύτερο πλεονέκτημα καθώς ο δημιουργός του ιστότοπου δεν δίνει χρήματα στις μηχανές αναζήτησης για να κατατάξουν το δημιούργημα του στην κορυφή των αποτελεσμάτων.

Επιπλέον, ένα site με υψηλή οργανική επισκεψιμότητα αποκτά αυτόματα και μεγαλύτερη αξιοπιστία. Οι χρήστες του διαδικτύου προτιμούν περισσότερο τις ιστοσελίδες που εξετάζει η Google, τις θεωρεί αξιόλογες και τις τοποθετεί σε ψηλές θέσεις.

Πώς μπορούν να αυξηθούν οι οργανικοί επισκέπτες ενός website

Για να προωθηθεί οργανικά μία ιστοσελίδα και να παρατηρηθεί αύξηση των επισκεπτών, ακολουθούνται ορισμένες τεχνικές. Αυτές είναι οι εξής:

  • OnSite SEO”: Στις ενέργειες βελτιστοποίησης εντός της σελίδας περιλαμβάνεται η έρευνα των λέξεων-κλειδιών και η σωστή χρήση τους μέσα το site. Επίσης, στο On- Page SEO γίνεται η έρευνα και η μελέτη των ανταγωνιστών προκειμένου να καταταχθεί ο ιστότοπος όσο το δυνατόν υψηλότερα στις μηχανές αναζήτησης.
  • OffSite SEO”: Τις ενέργειες εκτός του site είναι συνυφασμένες με το link building, δηλαδή με το ‘χτίσιμο’ των συνδέσμων. Με πιο απλά λόγια, για να προωθήσετε οργανικά το website σας, είναι χρήσιμο να τοποθετήσετε links σε άλλα website με παρόμοιο περιεχόμενο, προκειμένου κάποιος χρήστης που εισέρχεται στο άλλο site να φτάσει και στο δικό σας.
  • Mobile SEO: Με τις τεχνικές του ‘mobile SEO’ βελτιστοποιείται το site για τους χρήστες που εισέρχονται σε αυτό από κινητές συσκευές. Έτσι, διορθώνεται η ταχύτητα φόρτωσης του ιστότοπου και προσαρμόζεται το περιεχόμενο του για να είναι περισσότερο ευανάγνωστο.

Γιατί ο ιστότοπος σας δίχως την οργανική προώθηση θεωρείται άχρηστος

Ένα site που δεν προωθείται οργανικά με τις τεχνικές του SEO παραμένει αόρατο στις μηχανές αναζήτησης και χαμένο στο απλανές κόσμο του διαδικτύου.  Κανένας χρήστης όταν θέσει ένα ερώτημα στην μπάρα αναζήτησης της Google δεν θα φτάσει στην 256η σελίδα της προκειμένου να λάβει την απάντηση που ψάχνει. Έτσι, δεν θα μπορέσει ποτέ ο δικός σας ιστότοπος να απαντήσει στα ερωτήματα των πελατών και να δεχθεί επισκέψεις. Επίσης, δίχως τις ενέργειες βελτιστοποίησης SEO, οι δυνητικοί πελάτες δεν θα βρίσκουν τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που διαθέτετε προκειμένου να προβούν σε αγορές.

Ανακεφαλαιώνοντας, ένα μη οργανικά προωθημένο website μοιάζει με ένα υπόγειο ζαχαροπλαστείο δίχως βιτρίνες. Ακόμα και αν καθημερινά ο ζαχαροπλάστης φτιάχνει υπέροχες και νόστιμες τούρτες, κανένας δεν έχει την ευκαιρία να τις αποκτήσει γιατί δεν μπορεί να τις δει. Αν θέλετε να πετύχει η ιστοσελίδα σας, επενδύστε στην οργανική την προώθηση.

Spread the love