Τι να φάτε για να φύγει η νύστα | Katerini News | Ειδήσεις Κατερίνη

έξι τροφές που εμποδίζουν τον ύπνο.καφεΐνη τα ενεργειακά ποτά,αναψυκτικά όπως επίσης και τα προϊόντα της που περιέχουν την ουσία αυτή στερούν τον ύπνο αφού προκαλούν υπέρ διέγερση.μαύρη σοκολάτα : η κατανάλωση μεγάλων ποσοτήτων γλυκών που περιέχουν μαύρη σοκολάτα εμποδίζουν τον ύπνο γιατί περιέχει καφεΐνη.κρασί, μπύρα και άλλα ποτά : ένα ποτηράκι αλκοόλ, δρα σαν ηρεμιστικό στο νευρικό σύστημα, όταν καταναλώνεται το βράδυ. Σε μεγάλες ποσότητες όμως αυξάνει την έκκριση αδρεναλίνης , προκαλεί υπερθερμία και αύξηση της θερμοκρασίας του σώματος .Συνέπεια να νυστάζουμε και να διψάμε όλο το βράδυ.κρέας : πριν τον ύπνο η υπερβολική κατανάλωση κρέατος , δεν είναι σοφή κίνηση αφού οι ζωικές πρωτεΐνες επιβραδύνουν την διαδικασία της πέψης και της χώνεψης και έτσι το στομάχι είναι βαρύ.. καυτερά τρόφιμα : Μπορεί τα πικάντικα, και τα καυτερά τρόφιμα είναι συνηθισμένοι βραδινοί μεζέδες στην χώρα μας αλλά η εκτεταμένη κατανάλωση τους όμως προκαλεί καούρες και έντονη δυσφορία. λιπαρά : ποιος μπορεί να αντισταθεί σε βραδινές πίτσες με μπέικον κασέρια και τυριά, σε λαχταριστά μπέργερ με τηγανιτές πατάτες ή σε μακαρονάδες με κρέμα γάλακτος και αλλαντικά; Ο ύπνος! Τα λιπαρά τρόφιμα εγγυώνται κακή ποιότητα ύπνου λόγω της δυσκολίας στην χώνεψη, του μεγάλου όγκου αίματος που πρέπει να μαζευτεί στομάχι για να αρχίσει η διαδικασία της πέψης.καρυκεύματα – μπαχαρικάΤα πικάντικα φαγητά που περιέχουν πολλά καρυκεύματα και μπαχαρικά μπορεί να προκαλέσουν ξινίλες και καούρες, καταστάσεις που επιδεινώνονται όταν ξαπλώνουμε.Επειδή το πεπτικό σύστημα επιβραδύνει τις λειτουργίες του κατά τη διάρκεια του ύπνου, η κατανάλωση ενός πικάντικου φαγητού μπορεί να οδηγήσει σε προβλήματα ύπνου.  

 ρα θα βοηθήσει.

Πηγή: www.iatropedia.gr